Tuesday, December 04, 2012

remiza

obcas napises...

raz, dvakrat. do roka. ... uz niekolko rokov.

pozrel som si nase vety. nic, coho by sa dalo chytit.
mozno su opatrne... urcite nie prazdne.

vieme kto sme, napriek tomu to nevieme.

z tych rozhovorov sa snazim zistit skore.

kto ma navrch, kto by chcel... a kto by nechcel.
chcem zaujat postoj. voci sebe, voci tebe.

... pre seba.

citam vsetky vety roky dozadu. skusam, co vyvolas.
verim svojmu instinktu. nezvykne klamat.

... ziadna odpoved. len pocit.

pocit, ze obaja o nieco prichadzame.
pocit, ze je to plytvanie.

vsetko v zivote ma svoj vyznam. zmysel, ciel.
kazdy ma pravo vyhrat, alebo prehrat.

zivot nepozna nerozhodny stav.

... iba ten premarneny.

ja svoj premarnit nechcem,
preto ma nechaj hoci prehrat.

so ctou...

ale hned.

2 comments:

Lucia said...

Ako vzdy si nesklamal. Alebo sklamal?

swarovski said...

sklamal?